Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 5. prosince 2011

Logopedie 30.11.

Péta trénoval už hlásky, které se vyslovují přiložením jazyka na horní patro - d, t a l. Docela mu to při nácviku jde, ale jinak ve spontání řeči to vyslovuje ve strašně málo slovech. D a T ještě občas jo, ale L vůbec - což jsem četla, že je hodně problematická hláska.

Jinak jsem zase na nervy, ve čtvrtek máme náhradní termín u Krejčířové a dneska ráno mi učitelka ve školce říká, že půlka dětí mají kašel a rýmu, a z toho průdušky. Samozřejmě dneska šel P. spát a už totálně zacpanej nos. Byl zdravý přesně dva týdny :( takže jsem ho odhlásila a budu se modlit, aby to ve čtvrtek dal, jinak to zas budu muset odložit :((((

Fakt jsem si myslela, že ty školkové bacily bude zvládat líp, na to, jak byl extrémně zdravé dítě. Ale od listopadu je to prostě katastrofa :( nemá žádné vážné nemoci, ale pořád rýmu (velkou) a kašel.

Žádné komentáře:

Okomentovat