Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 30. září 2010

Naše "úžasná" pediatra :(

S naší pediatričkou jsem v podstatě nespokojená od začátku, ale v začátcích mi to nepřišlo tak hrozné a vcelku i nepodstatné. Začalo to tím, že Pétovi ve 3 měsících píchala a mačkala zhnisanou jizvu po TBC a to dokonce opakovaně. Pak mi na kalmetizaci řekli, že se to vůbec nemá dělat. Od té doby má Péta z pediatry a celkově z toho jejich prostředí hrůzu a doted tam hystericky řve.

Péta zatím není vůbec nemocný( měl asi 4x rýmu, jinak nic), takže my tam mimo poradny nechodíme vůbec. Nikdy mě neupozornila, že by třeba roční dítě mělo ukazovat, kolik už by mělo rozumět atd. Až do návštěvy u Dr. Krejčířové ve 27m jsme měli v průkaze PMV v normě :P Na 18m opět nic, žádná rada, upozornění, nic...syn je v pořádku.

V jeho necelých 2 letech jsem tam přišla s tím, že syn nemluví a dle mého ani nerozumí, a že chci žádanku na neurologii, psychologii a ušní. Sice mi je dala, ale neobešlo se to bez řečí typu : "Ale maminko, vždyt on je malej, co tam s ním budou dělat. Spousta dětí mluví až ve 3 letech." Znovu jsem tam šla v jeho 2 a 1/4, Dr. se mě zeptala, co máme za problém. Nevěděla nic. Pak jsem ji tam ve 2 a 3/4 nesla papíry kvůli prodloužení rodičovského příspěvku, opět se mě ptala, proč to chci a jaké má Péta problémy( už měla 3x zprávu z psychologie, z neurologie a z Rané péče).

Ale co mě totálně dneska dostalo, a tímto s milou paní Dr. končím. Dnes jsem si tam byla pro doporučení na Logo kliniku, kam jedeme v úterý a Dr. se mě zeptala, že jako proč? Jestli neumí R nebo Ř???!!!!! Tak to jsem šla do kolen. Čekám, že na 3. prohlídce po něm budou chtít básničku a pohádku asi :( navíc máme donést moč, to teda zas bude. V 18m si tam nechal nalepit pytlík na moč, ale ted teda těžce pochybuju a jak tu moč z něj dostanu, to fakt netušim :D

Žádné komentáře:

Okomentovat