Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 23. září 2010

Debilní nemoc

Jen takový povzdech, už skoro 14 dní jsem nemocná. Včera už jsem se cítila dobře, byli jsme venku a ráno jsem se zas probudila s bolením v krku a celkovou malátností. Já už fakt nevim, jsem děsnej chcípák :( ale Péta odjíždí v sobotu až do pondělí do večera k prababičce, takže času na povalování bude dost :)

a zítra se jdu léčit ke kamarádce Lambruscem a pizzou :) co mi zvedlo náladu je, že už je nová kolekce Nextu a pro sebe jsem si vzala naprosto dokonalou čepičku :)
jak málo stačí k radosti :) mně obzvláště :)

3 komentáře:

  1. Tery,no o nextu mi ani nemluv holka,děs,ted mi přišla várka a už mám z nové kolekce zase vybráno věcí za více jak 100 liber...To mě jednou zabije a hlavně zrujnuje...:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně zdraví, at se léčba u kámošky vydaří a víkend bez dítka - super luxus :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky. Ke kámošce nejdu, je mi fakt blbě, koupila jsem si flašku domů a večer pocucám :)

    Lucko, no tohle je asi na hodně dlouhou dobu moje poslední objednávka Nextu, za měsíc budu patřit oficiálně mezi socky, a budu ráda, že nějak vyjdeme.

    Markét, já jsem bez Péti docela často, každej den mám tak min. 2 hodky pro sebe, mám fungující babičku a dědečka( já teda s našima bydlím, takže ono to ani jinak nejde), a často právě jezdí i k prababičce. Za to jsem moc vděčná, je to odfuk, kdy chodím do fitka, nebo si zajdu na kafe a tak :)

    OdpovědětVymazat