Daisypath Happy Birthday tickers

středa 15. září 2010

Momentální zájmy

V poslední době Pétu nejvíc zajímají nápisy a písmena, loga a značky :) nejdřív jsem zas měla obavy, aby to nebyl nějaký auti rys, ale dle psycholožky je to normální fáze, kterou prochází hodně dětí( a většinou děti inteligentních). Takže knížku se zvířátkama si projedeme jednou, rychle je všechny ukáže a pak šup- Zlaté stránky, ve kterých si listuje, ukazuje mi loga a já mu musím říkat, jak se které jmenuje :)) Potom jsme venku, a Péta ukazuje ze vzdálenosti 500m na lavičku, dívá se na mě nadšeně a musíme tam jít. A na lavičce je reklama na Českou spořitelnu :))) Občas také vyvoláme úsměvy okolí, když Péta nadšeně ukazuje na volební bilboard a já mu říkám: Ano, ODS( CSSD atd.)

Dále to jsou pohádky, ze začátku to byly hojně Teletubbies, ted vede zejména Mašinka Tomáš, baví ho i Krtek, Pat a Mat, pohádky z Večerníčků. Jsem ráda, jelikož hrozně dlouhou dobu( asi do 2let) ho zajímala jenom Bebe TV a jinak nic. Ani ted nevydrží u pohádek více jak 20 minut, ale jsem ráda, že chápe děj, co tam říkají, směje se tomu a celkově ho to na chvíli zabaví. I když ani u TV nemám klid, Péťa ukazuje na všechno a opět musím komentovat :) ale na rozvoj slovní zásoby ideální.

Od dvou let odrážedlo, na kterém jezdí jako ďábel :) první fotka je někdy tuším z února( to byly Pétovi 2 a 1/4), druhá fotka je někdy z června( 2,8let). S kamarádkou Anetkou se vyřádí, honí se, jezdí na odrážedlech, skáčou na trampolíně a už si vcelku vyhrajou, i když Péta nemluví :)

Další veeeeliká záliba je pomáhání v domácnosti( doufám, že mu to chvíli vydrží ještě). Utírá prach, vyndává nádobí z myčky, dává prádlo do pračky, prostě běžné nudné práce :)
Občas rád kreslí a modeluje, ale teda nejlepší zábava to fakt není :)
No, a samozřejmě, co vede, je nekonečné ukazování na všechno a všechny, vyžadování odpovědi. Na to, že Péta do 20m neukazoval, tak ted ukazuje asi tak 10000000000000000000000000x denně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat