Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 5. září 2011

Školka - den třetí

Dneska už byl P. na celý provoz, tj. od 8-12hodin. Ráno při vstupu do herny se na mě trošku lepil, ale nebulel, a hned se zapojil, takže fajn. Když jsem si pro něj po obědě přišla, tak prý vše v pořádku, s ničím nebyl problém, ale co jsem čekala - nejedl. Trošku teda svačil, ale oběda se ani nedotknul, prý chytal úplně paniku, tak ho nenutily. Pí. uč. se mě ptala, jestli si teda pro něj nechci chodit před obědem, abych je zbytečně neplatila. Já teda zatím myslím, že ne.... to je jedno, že je nebude jíst, ale aby aspon chvíli seděl u toho stolu, a viděl, že ostatní děti jí...a třeba ochutnal aspon jedno sousto. Se jinak obávám, že by se nenaučil jíst nikdy. Pokud by to teda bylo třeba x měsíců stejné, tak bych ho z těch obědů odhlásila a zkusili by jsme to třeba další rok s obědem.

Jinak přijde logopedka z SPC se podívat na děti, a zhodnotit je. Ta tam asi bude nějak dojíždět, jinak logopedickou péči mají od pí. učitelky každý den formou hry. Zatím to nějak nehrotím, je začátek, asi víc podrobností se dozvím později.

Přidávám video, jaké má P. řečové schopnosti ve 3letech a 10 měsících. U toho Logica oceňuju i to, že P. si ty obrázky prohlíží a komentuje, to u knížek nehrozí - knížku prolistuje bleskovou rychlostí a tím to pro něj hasne:P

Žádné komentáře:

Okomentovat