Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 1. září 2011

1. školkový den

Tak den D už máme za sebou :) Proběhlo to nad očekávání v pohodě. O školce jsme se bavili s P. poměrně dlouho, takže zhruba věděl, co ho tam čeká. Ráno šel s úsměvem, když jsme vešli do šatny, tak zařval "děti", začal na ně ukazovat :) Pí.uč. nám ukázala jeho místečko, máme medvídka :) P. se převléknul a už ukazoval, kudy se jde do třídy (pamatoval si to ze Dne otevřených dveří). Ve třídě ho hned zaujal vláček. Jenom jsem mu řekla, že přijdu za hodinu, on řekl, že jo a šla jsem :)))) absolutně žádný stres.

S paní učitelkou jsem se domluvila, že přijdu v devět hodin na kukačku, jestli je v pohodě. Tak byl, prý se napil i trošku čaje, nechala jsem ho tam do deseti. Prý byl úplně v pohodě, trošku tam i jedl!!!! (zázrak, houska s drůbeží pomazánkou), a dělal ocásek učitelkám, ale tak to jsem předpokládala :)

Jinak musím říct, že paní učitelky jsou neskutečně ochotné a hodné, nic není problém. Může si přinést svoje pití, když jsem říkala, že mu ještě moc nejde oblíkání - tak bez problému, že pomáhají. Zatím na mě školka působí úplně skvělým dojmem. P říkal, že zítra půjde zase, zatím žádné trauma nemá... tak uvidíme, jak to bude dál :) Ale takhle skvělý začátek jsem opravdu nečekala:)

Žádné komentáře:

Okomentovat