Daisypath Happy Birthday tickers

neděle 18. září 2011

Pomůcka ze školky

Co se týče školky, tak zatím stále pohoda. P. se tam těší a chodí tam naštěstí rád. Bohužel už pondělí - středa nebyl, protože měl poměrně velkou rýmu. Myslela jsem, že když jsem doteď měla až extrémně zdravé dítě (mimo stomatitidy ještě nikdy nebyl nemocný a nebral žádné léky, neměl ani kašel např.), že se nám nemoce vyhnou, ale asi ne. Naštěstí to byla jen rýma, takže ve čtvrtek už šel. Já jsem to samozřejmě chytla, ale v mnohem horší podobě, smrkám a chrchlám jak tuberák :P

Co mě mrzí je to, že z P. skoro nic nevytáhnu, co se ve školce dělo. Je schopný mi říct nějaké základní věci, že si hrál na písku, že byl čůrat atd., ale co tam dělá, to netuším :) i když prý je problém toto dostat i ze standartních dětí :) Docela mě potěšilo, že když jsme přišli do školky, tak už jeden chlapeček hlásil, že přišel Péťa, jiný chlapeček ho zas přiběhnul pohladit. Takže v tomto je to asi v pohodě. P. se teda i nadále drží učitelek, k dětem se zapojuje jen při těch řízených činnostech nebo při nějakých mechanických hrách. Rozhodně se zatím (asi) s nikým nekamarádí, ale doufám, že to přijde časem. I takhle je to pro nás velký úspěch, že školku zvládá úplně bez problémů a bez breku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat