Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 11. dubna 2011

Raná péče 11.4.

Dneska si to P. v Rané péči vyložene užil. Hned, co jsme přišli, tak musel vyzkoušet všechny kočárky, co tam mají.
Pak SKÁKAL do míčků a lezl po okraji bazénu. Jsem byla úplně v šoku, protože tyhle aktivity odjakživa odmítal, nikam nechtěl vylézt, bál se, neuměl skákat. Takže z tohohle jsem poměrně nadšená :)
Pak jsem šla na hodinu pryč, takže tam zůstal se Zdenou sám. Zdena byla nadšená, jak už mluví. Prý krásně spolupracoval - lepili spolu, vybarvovali, hráli si s panenkou a pak hlavně logopedii. Dokázal spolupracovat jako na logo u Martiny, tvořil věty, takže fajn :)
Přidávám ještě videa - stupnování přídavných jmen
a jeden úkol z Logica, ten mu ještě moc nejde

3 komentáře:

  1. Tess, já koukám, úžasný pokroky!!! No ty přídavná jména mě dostaly. Fakt dobrý!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, hele, jak to s ranou péčí u vás funguje? oni nechodí k vám, ale vy k nim?

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, my chodíme k nim, protože to máme asi 5 minut od domu. Navíc právě Tygr potřebuje jiné prostředí než domácí, potřebuje se ode mě odpoutat a být tam sám.

    On je všude sám, i na logo, protože pak spolupracuje perfektně.Jakmle jsem tam já, tak nedělá nic, jenom mě diriguje a leze po mně.

    OdpovědětVymazat