Daisypath Happy Birthday tickers

neděle 1. ledna 2012

Novoroční bilance

Tak jako vloni hodnotím, jak je na tom P. s řečí. Aktivní slovní zásoba už je větší než 600slov, už se to nedá moc počítat. Neustále opakuje, teď už i dlouhé víceslovné věty. Máme období "co to je". Spontánně tvoří věty o 3-6slovech, u pár slov umí správně použít budoucí čas. Konečně o sobě mluví v první osobě + k tomu dává slovesa ve správném tvaru. U slov, která používá už dlouho, se pomalu upravuje gramatika - skloňuje je a časuje. Co se týče řeči jako takové, už to není jen na úrovni komentování situací nebo odpovídání na otázky, ale už se s ním dá vést i rozhovor a je vidět, že řeč začíná užívat složitěji. Bohužel stále přetrvává neskutečná patlavost, mluvení v samohláskách, např. rukavice jsou "uaie" atd. Používá svoje vlastní slova, vyjadřuje se agramaticky. Tento rok bych řekla byl hlavně ve znamení zvyšování aktivní slovní zásoby.

Jinak, vím, že to tu už někdo řešil. Nevíte, proč mám místo některých fotek černý vykřičník? Docela mě to štve :(

2 komentáře:

  1. Moc přeju, ať se v letošním roce zlepší i ta výslovnost.
    Ad fotky - nevím, nejde o fotky jenom sdílené, u těch když fotka zmizí v původním odkazu, zmizí všude. Jinak mě nic nenapadá...

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, já právě nahrávám přímo tady na blogger. Martina mi poradila upravit viditelnost alb na Piccasu, ale stejně to nejde.

    Hlavně nechápu, jak to funguje. Předtím jsem tam měla jednu složku Blogger, do který se prostě nahrávaly všechny obrázky, který jsem sem dala (ani jsem to nevěděla, že to Piccaso souvisí s blogem), a ted se mi tam ale nahrávají fotky po jedné a každá má svoje album. A co s tim netuším, a fotky některý stejně vidět nejsou :(

    OdpovědětVymazat