Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 2. ledna 2012

Alba na Piccasu

Tak já vůbec nevím, co s těma fotkama. Martina mi poradila, že si mám upravit viditelnost alb na Piccasu, což jsem udělala a stejně některé fotky stále nejdou. Já jsem vůbec netušila, že blogger má souvislost s Piccasem. Až ted jsem se koukla, že tam mám složku s názvem Blogger, do které se nahrávaly všechny obrázky z tohoto blogu, které jsem sem nahrála.

Ale ted si tam každá fotka udělá svoje album, a jsou tam po jedné. Nevíte někdo, co s tím :( jinak teda asi začnu  používat fotky, které si někam uložím a sem dám jenom odkaz. Ale to mi přijde takové zdlouhavé zbytečně :(

2 komentáře:

  1. Terko, dej sem odkaz na ty alba...

    A ono stačí, když ty obrázky publikuješ i někde jinde, třeba na koňovi v tom fotoblogu...

    OdpovědětVymazat
  2. Tess, mně se před časem začaly proměňovat fotografie v příspěvcích na černé vykřičníky. V albu na Piccasu jsem zatrhla - povolit veřejné prohlížení a vše bylo zase zpátky. Nevím, proč k tomu vůbec došlo, vše dělám pořád stejně. Někdy tomu vůbec nerozumím.

    OdpovědětVymazat