Daisypath Happy Birthday tickers

středa 4. ledna 2012

Balanční žába

Dneska tu mám pomůcku, která rozvíjí jemnou motoriku a logický úsudek. Již jednou jsem natočila video, načež mě jedna dobrá duše upozornila, že ty válečky se tam mají skládat na ležato :D já jsem je tam stavěla, takže to bylo samozřejmě o moc lehčí. Pokoušela jsem se natáčet video znova, ale potřebuju k tomu obě ruce, jinak mi to pořád padalo, takže jen fotky :)
Cíl hry je jasný, hodí se kostkou, dle padnutého symbolu se umístí váleček na žábu. Vyhrává ten, kdo umístí všechny válečky, aniž by mu některé spadly nebo se žába překlopila. Opravdu jednoduché to není, umístila jsem tři válečky a už mi to spadlo.

Pro P. to asi ještě pomůcka nebude, asi by mu to pořád padalo a zuřil by, je to spíš pro větší děti, cca od 5let. Zatím ji schovám a vytáhnu až později.

Žádné komentáře:

Okomentovat