Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 9. června 2011

Můj první kvíz

Tuhle hru jsem hned od začátku zavrhla, protože jsem si představovala, že je na bázi toho, že rodič čte dítěti otázky z kartiček a dítě odpovídá. Což by u nás jaksi nešlo :D Ale potom jsem viděla hru v albíčku na MK, a zjistila jsem, že to je v pohodě i pro děti nemluvící (málo mluvící).

Hra mě naprosto nadchla :)
Hra obsahuje hrací desku s barevnými puntíky. Panáček se postaví na libovolný puntík a hází se kostkou. Podle počtu hodu se posunuje po herní ploše a vybírá se kartička v příslušné barvě.
Kartičky jsou rozdělené do šesti barev, přičemž každá barva má své téma:
- červená (barvy)
- zelená (povolání)
- fialová (místa)
- modrá (domácnost)
- oranžová (jídlo)
Na každé kartičce je vždy jeden úkol, který je pochopitelný i bez toho, aby ho rodič vysvětloval. Já je "okecávám", aby jsme procvičovali i porozumění řeči. Dítě strčí prstík do toho okénka, u kterého si myslí, že je správná odpověd(např. banán - pod tím kočka, opice, pes). Na rubové straně si může odpověď zkontrolovat, správná odpověd je označená modrou barvou.
Vyhrává ten, kdo první nasbírá alespoň jednu kartu z každé ze 6 barev. Hra je k dostání na Mimibazaru, např. zde http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=33433994
Příjemnou zábavu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat