Daisypath Happy Birthday tickers

pátek 13. května 2011

Raná péče 13.5.

Blogger stávkuje a každému sežral poslední post. Doufám, že ho zase vrátí. Naštěstí předchozí nepatřil mezi veledůležité články zrovna.Dneska jsme byli v Rané péči, P. se už od rána těšil, že bude "balon dolů" (skákat do balonků :D :D). Hodně u něj vidím v poslední době rozvoj hrubé motoriky, což potřebuje jako sůl. Venku dokonce běhá a skáče, což ještě před pár týdny bylo úplně nepředstavitelné. V RP pobíhal, lezl po tom bazénku, skákal do balonků, přeskakoval čáry na zemi :D

Se Zdenou jsme se teda dohodly, že od září v RP končíme. Jelikož u P. se ten celkový vývoj srovnal, vývoj řeči taky akceleruje, logopedickou péči máme atd. Jenom škoda těch pomůcek, to byla pomoc obrovská, i když je pravda, že v poslední době už ten výběr je hodně omezený. Jednak jsme skoro už všechno měli a jednak už je P. velký a mají tam pomůcky pro menší děti.

Pak jsem šla na chvíli pryč, čekala jsem scénu jako včera, ale naštěstí dobrý.Trošku brečel, ale pak prej hned přestal. Sice se každých 10 vteřin na mě ptal, ale nebrečel a pracoval. Když jsem se vrátila, tak seděl u PC a hrál pexeso a pojmenovával ty obrázky :)

Jinak CD Chytré dítě tam taky mají, ale zrovna bylo půjčené, takže jsme dostali jiný CD-ROM na podobné bázi, tak to vyzkoušíme. Nějaké pomůcky jsem přece jenom vybrala, takže pak o nich zase hodím článek.

Co se týče psychoterapie, tak psychiatrička mi odepsala, že u nás to na psychiatrickou péči ještě není, ale dala mi kontakt na psycholožku, která dělá rodinnou terapii. Dr. nás vezme od září, takže se vcelku těším. Bude to i taková terapie pro mě. Už delší dobu uvažuju nad tím, že sdílené problémy jsou poloviční problémy, takže zabiju dvě mouchy jednou ranou :)

3 komentáře:

  1. My jsme se taky domluvili s ranou péčí, že v září končíme;-) hlavně proto, že Kryštof bude v péči školky a ta pilně spolupracuje s místním spc. Sice mi nepřipadá, že by Kryštof nějak zázračně akceleroval, ale sama poradkyně mi říkala, že se hodně zlepšil, upřímně se děsím toho vyšetření v tom spc, prý si tam děti berou samotné...to bude masakr..:-)) jinak držím palce ať je s tou chandrou líp a ať Péťovi i tobě ta psychoterapie pomůže:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dadli, tak držím palce, ať to vaše SPC patří k těm lepším. A brát si takhle malé dítě samotné mi teda přijde přinejmenším divné, v tomhle věku má právo rodič vědět, co tam s tím dítětem dělají a co po něm chtějí.

    Ale Kryštof mi opravdu přijde jako naprosto normální, pohodovej klučina ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc díky, ale to jsi ho neviděla:-D, no kdyby jsi někdy chtěla udělat Tygrovi terapii šokem, tak se stavte, naši chlapci nejsou v žádném případě tiší ani klidní, potom mu ta školka bude připadat jako balzám na nervy :-D

    OdpovědětVymazat