Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 5. května 2011

Klub maminek dětí s VD - východočeský kraj

Už docela dlouhou dobu mi v hlavě slídí nápad, že by nebylo od věci zřídit klub pro děti s VD. Tuším u Žlababy ho chtěl někdo zakládat v Karlovarském kraji. Mrzí mě, že osobně neznám žádné dítě s dysfázií. Přes net jich znám už spousty (možná to budou už stovky), ale osobně opravdu neznám nikoho, kdo by dítě s VD měl a chtěl by se stýkat.

Představovala bych si to jako setkání v MC (či jiných prostorách, snad by se dalo zařídit) v nějakém pravidelnějším termínu. Mohly by jsme si zde předávat zkušenosti, rady...děti by si pohrály. Prostě by na to člověk nebyl pořád tak sám. Přiznám se, že v oblibě MC a různá "maminkovská" setkání nemám, nejsem moc tenhle typ. Ale setkávání s rodinami, které mají stejné či podobné problémy jako my, bych uvítala.

Prosím napište zde do komentů ( či mně na email, na FB) zda by jste měly o takovouhle aktivitu zájem. Bylo by to u nás v Pardubicích.

6 komentářů:

  1. V srpnu budem s Matym v Poděbradech, to není zas tak daleko od Pardubic. Tak kdybys chtěla poznat trochu odrostlé dítko s VD, klidně si uděláme výlet. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Marti, to jsem nevěděla, že máš taky dítko s VD... tak to bych byla ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. aha, ses mi nezdála nějak věkově na starší dítko :) sis svůj obor vybrala kvůli bráchovi nebo to byla náhoda? :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak na půl. Určitě jsem chtěla dělat něco s dětma a Logopedii jsem si vlastně vybrala chvíli po tom, co měl synovec dg. VD jistou. :) Jinak za měsíc mu bude 9 let. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dovolte mi, abych vám představil LE-MERIDIAN FUNDING SERVICES. Jsme přímo do čistého úvěru a financování projektů z hlediska investic. Poskytujeme finanční řešení soukromým / společnostem hledajícím přístup k finančním prostředkům na kapitálových trzích, tj. Ropu a zemní plyn, nemovitosti, obnovitelné zdroje energie, léčiva, zdravotnictví, dopravu, stavebnictví, hotely a atd. Můžeme financovat až 900 000 000 000 dolarů ( Devět set milionů dolarů) v jakémkoli regionu světa, pokud bude na projektech zaručena návratnost investic ve výši 1,9%.
    Le-Meridian financování.
    Email Kontakt info@lemeridianfds.com
    WhatsApp ... + 19893943740.

    OdpovědětVymazat