Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 25. října 2010

Tak je ze mě oficiálně socka...

Takže dnes jsem se registrovala na ÚP. Měla jsem z toho žaludeční vředy, naštěstí paní byla v pohodě. Zatím. 15. listopadu jdu na dávkové oddělení a 22. listopadu na první návštěvu ke sprostředkovatelce. Mám docela strach, že mi budou dělat problémy, když jsem doma s dlouhodobě nemocným dítětem ( což je jenom terminus technikus, v praxi to znamená, že nemáme nárok na nic). Že mi schválně just něco budou hledat, aby mi to znepříjemnili a budou mě tam honit 3x do měsíce.

No hned po vypršení podpory( ehm, první tři měsíce asi 2800Kč, pak další dva měsíce asi 2200Kč a poslední měsíc asi 1800Kč) se přehlásím na pojištovnu jako matka v domácnosti. Když mi budou dělat na pracáku problémy, tak se odhlásím a šlus...nemíním se při všech těch našich starostech ještě buzerovat od nějaké úřednice.

No budou to veselé časy teda, takhle špatně finančně jsem na tom ještě nikdy nebyla....hol člověk míní, příroda( a Tygr :D :D) mění....

4 komentáře:

  1. Vítej v klubu,já jako vdaná na tom byla kolikrát i hůř - myslím finančně.Já tedy nemám špatné zkušenosti,na nás jsou milé.

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, a ty nemáš na Terku nějaký příspěvky nebo opatrovatelský nebo tak něco? Vy přece diagnozu máte a ne zrovna lehkou...

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím,že pobíráme všechno na co máme nárok,samozřejmě,že mám příspěvek na péči.Já jen chtěla uklidnit,že to nebude tak strašný.

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, jo tak..já už se lekla, že nic nebereš!!! Tak ono i s těma příspěvkama určitě není moc na vyskakování :(

    OdpovědětVymazat