Daisypath Happy Birthday tickers

středa 10. října 2012

Logopedie 5.10 a 8.10., úkoly ze školky 2

Tak konečně jsem se dočkala, že P. začal pár slov říkat normálně, tudíž už nemáme "vadody" ale jahody, "avoj" ale ahoj, "vóký" ale velký. Při nácviku se teda zlepšil opravdu hodně, to je ted vidět každou hodinu víc a víc. Asi to nakonec půjde, ale teda fakt pomalu. Pořád trénují "L", sykavky a teď s ním dělala předložky, ale ty teda P. celkem slušně zvládá.

Ze školky máme pár úkolů, docela mě mile překvapilo, že P. ty básničky umí, musí mít teda náladu :D ale pamatuje si je.
Mám za sebou setkání v SPC, o tom zas někdy příště, bylo to hodně emociálně náročné. Ještě mám psát článek do sk verze mamaaja a vůbec nevim, kdy to mám udělat :D v poslední době bych potřebovala, aby den měl tak o pět hodin víc minimálně:D

Žádné komentáře:

Okomentovat