Daisypath Happy Birthday tickers

středa 3. října 2012

Logopedie 1.10. a rehabilitace 2.10.

Na logo procvičovali opět hlavně sykavky a písmeno L. Trénovali výbavnost slov a používání zvratného "se". Už jsem to asi psala, že P. začal zvratné "se" používat všude, nebo téměř všude, se "si" je to ještě jakési všelijaké :) Opět mi paní učitelka říkala, že u něj stříhat uzdička není potřeba a celkem mě od toho odrazovala. Takže to rozseknou až na té stomatochirurgii, ale dobře mi z toho teda moc není :(

Na rehabilitaci se dle mé prosby zaměřili na oblékání horních částí oděvů, na tom by jsme potřebovali fakt zapracovat, ale doma mi na to z vysoka peče, řekne "já to ještě neumím" a tím je to pro něj vybavené. Bundu už by teda uměl měl, tričko zvládá, ale strašně mu to trvá. Máme trénovat plazení, že prý používá jen jednu nohu, ale není to nic patologického. Když byl malý, tak se plazil normálně, ted už jsem ho samozřejmě se moc plazit neviděla :D

V sobotu jedu na to setkání do SPC, tak se tam možná s některými uvidím, tak se nebojte mě kdyžtak oslovit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat