Daisypath Happy Birthday tickers

neděle 17. července 2011

Záhadný hrad

Tak konečně nám dofrčel dlouho očekávaný Záhadný hrad od Smartu.

Hračka rozvíjí hlavně prostorovou představivost a logické myšlení. Předevčírem jsme ji rozbalili, bohužel P. absolutně, ale absolutně nechápe, co s tím. Vůbec není schopný podle předlohy něco postavit. Ale jinak ho to zajímá, takže já zatím aspoň stavím a ukazuju mu podle obrázku, a on se pokouší tam dát ty věžičky. Vidím, že tu prostorovou představivost má fakt hodně špatnou. Už jsem to tu psala, ve 3,5 u Krejčířové nebyl schopný postavit ani most (dvě kostičky vedle sebe s mezerou a na nich jedna kostička). Prostě jen čučí jak puk, a vůbec nechápe, co se po něm chce. Jeho právě nikdy nezajímaly kostky (mimo stavění komínu), Lego a stavebnice, jsem si pořád říkala proč, a už je mi to jasné. Ke Kr. jdeme v listopadu a dostali jsme za úkol tohle natrénovat (byla to jediná věc-samozřejmě mimo expresi řeči- v čem zaostával o půl roku), ale mám takové obavy, že to asi nenatrénujeme. Holt asi v tomto bude mít dlouhodobější deficit.

Místo focení jsem natočila krátkou instruktáž, dle mého to bude srozumitelnější, než fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat