Daisypath Happy Birthday tickers

pondělí 8. listopadu 2010

Trpělivost růže přináší....

Tak dneska jsme vyhrabali zas puzzle, a kupodivu už mu to šlo motoricky vcelku dobře. S hledáním kousků, které k sobě patří, to není problém. Rozházím mu 32 částí a v pohodě ví, které k sobě patří. U nás je největší problém zase s tou jemnou motorikou, ta ho nepustí, aby ty dílky dával k sobě. Nicméně dnešní dvojdílné zvládal už v pohodě.
Pak jsme zkoušeli stínové puzzle, ale to je pro něj fakt už moc jednoduché, nemá žádný problém obrázek přiřadit ke stínu, či ukázat na výzvu obrázek, který je stínový, takže tohle už vyřazuju z repertoáru.
Pak máme pexeso Brumík, moc se mi líbí, je to krásně kreslené a na popisování a ukazování činností perfektní.
Dále jsme přiřazovali složitější zvířátka a učil se jejich názvy.
No a Lego, klasika...mám pocit, že mě to baví víc, než jeho :) P. zatím postaví jenom komín nebo nějaké nesmysly, nic určitého. To diriguje mě, ukazuje na obrázky a já to musím stavět :D


a ještě jiné puzzlíky, přiřazují se obrázky podle hromadných obrázků, které má jako předlohu...

8 komentářů:

  1. Ahoj Tess tak ty poslední puzzlíky máme taky, Kryštof je sice neřadí, ale naučil se na nich spoustu slov, dokonce ukazuje na zvířátka a hlásí jak dělají, nejoblíbenější slovo je ňaňa- banán;-) nedám na ně dopustit, k Vánocům mu plánuju koupit puzzle auta asi 5 dílů a je s cuplíkama, kdybys měla zájem napíšu ti odkaz, mají spoustu druhů a obtížností a většinu dřevěné

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak úžasná stránka na učení slov je hravé učení, když nevydrží u knížek tak tam se vyřádite. Jsou tam obrázky, zvířátka, tematické obrázky(domov,hygiena, doprava, hračky) vše komentované, říkadla, písničky, barvy, čísla...

    OdpovědětVymazat
  3. Dadli, hravé učení jedeme už asi rok ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak promiň, mě to taky mohlo napadnout;-) Kryštof se dneskanaučil mé jako koza :-) tak v tom nadšení jsem si neuvědomila źe vy makáte víc a hlavně dýl:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Dadli, ale to se Kr. už dost slušně rozkecal co? Už má víc slov než Tygr, ten tea jede jak drak :P

    OdpovědětVymazat
  6. No má celkem 21 slov, hodně teď nahnal na zvířátkách a taky se už snaží opakovat- úspěch má slovo špagety- pipity, slyšel to v prasátku pepině, díl nakupování;-),

    OdpovědětVymazat
  7. Tak 20 slov už odpovídá asi 21měsícům ;)

    OdpovědětVymazat
  8. ale teď mi připadá, že jak začíná "mluvit" tak se zastavilo všechno ostatní, asi jak se soustřeďuje na komunikaci (nedávno mě naháněl na WC s bochníkem chleba a slovy amam :-D) tak si nejraději hraje tak, že zase něco překládá... ale asi je to přirozené a třba ta hra přijde sama, jak se komunikačně "nasytí" co myslíš??

    OdpovědětVymazat