Daisypath Happy Birthday tickers

středa 24. listopadu 2010

Logopedie 24.11.

Tak dneska na logo doooost dobrý :) hned od začátku šel pracovat. Přes dveře jsem slyšela, že z něj padají slova jako "ryba, Bára, jede" a dokonce pak na mě volal "mamííí". Jsem si myslela, že jsem v Jiříkově vidění, respektive slyšení :D Samozřejmě ta výslovnost je hrozná, jako kdyby to tahal až někde z paty, ale to fakt zatím jako vůbec neřešim :P

Logo byla fakt nadšená, jak krásně povídal a spolupracoval. Že je tam snaha i opakovat dvojslabičná slova. Pak si malovali na magnetickou tabulku - např. rybu, auto atd. A Péta to musel říkat, pak si to mohl smazat a logo mu nakreslila něco jiného. To doma musíme taky vyzkoušet, i když nevím, jestli z mého kreslení pozná, co na tom obrázku je :D :D :D

Za úkol máme doma procvičovat tři slovíčka : mimi, tyty a jojo :) tak snad to nějak vypilujeme. Dostali jsme kartičky s tématem Zvířátka a Ovoce a zelenina.
Za odměnu měl slíbeného Mekáče a cheese :) venku strááášně sněžilo a jemu se to hrozně líbilo, takže jsme asi 3km šli v dešti. No můj make-up přežil jen tak tak :D fotka je rozpatlaná, sněžilo mi i na telefon :D

3 komentáře:

  1. No co to čtu za slovíčka,výborný:-)Péťa je prostě šikula:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, no víš co, on je zatím opakuje..jakž takž, ale není to v aktivní slovní zásobě ;) to má furt těch pár citoslovců, ty fakt používá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Péťa je moc šikovný, jen tak dál. :-)

    OdpovědětVymazat