Daisypath Happy Birthday tickers

neděle 4. března 2012

Logopedie 1.3.

Logo říkala, že od příště už zase začneme chodit na delší dobu. Teď s ním dělala už souvětí, spojky. Procvičovali "jsi, jsem, budu, byl jsem". Pořád s ním trénuje jeho jméno, ale to je zatím beznadějný, on je prostě "Íá", a tím to pro něj hasne. Ani to nechce zopakovat správně, a hádá se, že je "Íá". Ta slova, která se naučil na začátku špatně jdou strašně těžce odbourat, jak už je na ně za těch skoro 1,5roku navyklý, tak to nechce měnit.

P. už má skoro 1000slov, ta slovní zásoba je celkem už k věku, používat slova jako "rozpůlit, vyměnit, zamíchat" atd. Ale prostě obsahově ta řeč je tak na 2,5 roku. On s tou slovní zásobou neumí pracovat, neumí z toho vytvořit nějaké dlouhé věty nebo souvětí, neumí nic vyprávět atd. Občas se mu povede i 6slovná věta, ale z toho 3 slova jsou třeba předložky nebo jednoslabičná slova. Výslovnost se začíná malilinko upravovat, telefon už není "amamon" ale "ememon", takže postupně začíná trošku ty hlásky upravovat k "normální" podobě slova, ale to je teda ještě běh na hooooodně dlouhou trať.

Na rehabilitaci jsme tento týden nebyli. V pondělí mi ze školky volali, že P. zvracel 3x. Doma zvracel ještě 4x (konečně už to aspon umí do kyblíku), a zlepšení i v tom, že nehysterčil a normálně šel za učitelkou a řekl, že ho "boí bicho", i doma byl celkem v pohodě. V úterý jsem ho radši nechala doma, ale vůbec nic mu nebylo a večer začno být těžko mně, a celou noc jsem problila :P takže ve středu se reha nekonala, nedolezla bych tam. Ve čtvrtek měli ve školce karneval, měla jsem z toho strach, páč P. doma říkal, že ho nechce a kostým si nevezme. Ale pak ve školce prý naprosto v pohodě, smál se a tancoval s ostatníma dětma, takže nebyl problém.

Žádné komentáře:

Okomentovat