Daisypath Happy Birthday tickers

čtvrtek 9. února 2012

Rehabilitace 8.2.

Včera Péta prý opět super spolupracoval, reha říkala, že dítě, který to tak baví, ještě neviděla :) Dokonce jsem na vlastní oko viděla, že šel ze schodů za ruku a střídal nohy. Sice to vypadalo hodně vtipně, ale střídal :) Domů si neseme vždycky to, co udělal z grafomotoriky. Paní je moc milá a bude mi zasílat, co na hodině vždycky dělali. Myslím, že to je dobrá inspirace, dá se to dělat doma, takže kdyby to někoho zajímalo:

Minule trénovali:
- svlékání a oblékání oblečení
- lezení po čtyřech, překážková dráha
- posunování plosky nohy
- "zdravení prstíků" (jednotlivé prsty ruky se dotýkají palce ruky tam a zpět)
- počítání a ukazování počtu na prstech
- hod míčků na terč
- masírování "ježkem" dlaně a chodidla
- chůze po schodech
- grafomotorika


A včera trénovali:
- svlékání a oblékání, otáčení rukávů do lícu
- chůze po patách, po špičkách, po hraně chodidel
- chůze ve dřepu
- pokus o stoj na jedné noze
- lezení po čtyřech a se zvednutou prdelkou
- chytání magnet.rybiček levou a pravou rukou
- hod kostkou, výběr korálku dle příslušné barvy a nevlékání
- hod míčků na terč
- jízda autíčkem po namalované trase levou a pravou rukou
- grafomotorika
- chůze po schodech

3 komentáře:

  1. Tess, tak my jsme si Váš včerejští trénink hned vyzkoušeli :-) Takže díky za tipy!
    PS: ty pomůcky z minulého článku jsou super! Přemýšlím, jak si vyrobit tu matiku, ta mně nadchla!

    OdpovědětVymazat
  2. No vyrobit by se to určitě dalo, ale já jsem tele děsný. Ale šikovný tatínek, který by vyrobil podložku ze dřeva, na tom tři kolíky... a ty si vytiskneš (namaluješ) kartičky s číslama a znamínkama a je to... dala by se k tomu použít třeba ta hra Odborníci - matematika...

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem taky tele a tatínka jsem angažovat nechtěla, já spíš myslela vyrobit nějak z krabice, čísla a znamínka určitě máme z nějaký hry a vymyslela jsem navlíkat kroužky na záclony? Ale pak mi přišlo, že třeba kostičky by byly víc rozpoznatelný, prostě víc vidět, že jsou tam tři, pět, než ty kroužky... Takže jsem pořád ve fázi přemýšlení "jak na to" :-)))

    OdpovědětVymazat