Daisypath Happy Birthday tickers

pátek 4. listopadu 2011

Tak jsme do Prahy nejeli :(

Dneska jsme měli být u Dr. Krejčířové na vyšetření, bohužel jsme nebyli :( Péta byl včera celý den extrémně vysmátý, na večer byl takový unavený, tak šel do vany. Když z ní vylezl, tak měl rudé tváře. Říkala jsem si, že to má asi z horký vody. Pak šel spát, ale samozřejmě už celkem slušně pálil, i když usnul. V jednu ráno se probudil se slovy, že ho "bojí bicho" a začal šavlovat rýmu :( Zadní rýmu má už skoro týden, absolutně mu nejde smrkat, nic mu neteče z nosu. Chodil i normálně do školky, vůbec mu nic nebylo, jenom prostě funěl. Takže jsem hned v noci psala Krejčířové, že bohužel nedorazíme a poprosila o náhradní termín. P. blil v noci asi ještě 4x :( Ráno jsem hned měla mail od Krejčířový, no naštěstí pro nás vyhrabala termín 8.12., za což jsem teda vděčná, protože jsem se bála, že půjdeme tak za půl roku. Tedy ne, že bych to vyšetření tak nutně potřebovala, P. je v pohodě a vše jde, jak má....ale po té eskapádě s SPC jsem chtěla mít zprávu od Kr. co nejdřív. Tak snad ten příští měsíc se nic nezvrtne a dorazíme. Ráno se pošavloval úplně příšerně, ale zas jen hleny. Odpoledne prospal, a ted polehává, ale je bez teploty a zatím nezvracel. Jinak furt hlásil, že chce do "Ay" (Prahy) a do "Ii" (do školky) :D :D :D

Jinak mám radost, že se P. naučil používat slovo "bude", chápe význam budoucího času...takže "je" a "bude" už máme zmáknuté a pochopené, zase krok vpřed :)

1 komentář:

  1. Terko, tak teď jsi mě docela naštvala. :P Maty nemá "bude", ale furt má "je potom". :D

    OdpovědětVymazat