Daisypath Happy Birthday tickers

středa 5. ledna 2011

Logopedie 5.1.

Na logo se fakt P. zlepšuje a zlepšuje. Už se tam vyloženě těší, a hned běží za tetou Martinou pracovat :) přes dveře jsem slyšela, že fakt mluví a opakuje, a hlavně teda i docela čistě!!!!

Logo mi dneska říkala, že vzhledem k tomu, že je chytrej a hlavně ochotný spolupracovat a makat na sobě, by ta řeč do nástupu do školy (možná i dřív), mohla být opravdu v normě a možná i bez poruch učení :) tak jsem strašně ráda, tohle potřebuju slyšet :)

Máme začít pilovat už více výslovnost, doted stačilo, aby slovo řekl aspoň nějak, ted, když už dost opakuje, tak mám trvat i na lepší výslovnosti, pokud slovo odflákne. Máme začít pracovat "u stolečku", sednout si, odpočítat na prstech 5-10slov, které po mně bude opakovat. Hodně trénovat písmenko p - dávat pusu " do kačenky", protože jak zatím téměř nemluví, tak už je ten hortí rtík mírně ochablý.

Budu taky psát do SPC do HK, aby jsme si nějak víc upřesnili docházku k nim. Cítím, že už je to fakt třeba, aby pracoval za stolkem samostatně, nebo v malé skupince dětí. Už se dost soustředí a poslouchá, není tak bojácný, takže by to snad mělo jít :)

Domů jsme šli pěšky, naše obvyklá cesta do Meka na cheese a maminka na kafíčko :) pak do parku na kachny a labutě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat