Dělám trošku edit, Péťa spí, tak je čas :)
Musím teda říct, že Dr. opět nezklamala- pozitivní, motivující a optimistický přístup. Já a asi i Péta se tam cítíme velmi dobře, jen co vejdeme. Začala klasicky tvarama - vkládání základních, a přikládání těch složitějších. Pak přikládal barvy a znova jí je podával na slovní výzvu( podej žlutou, modrou atd.) Pak napodoboval tah - rovnou čáru, kolečko, kříž.
Pak ukazoval jednoduché obrázky, pak i složitější - kde byly činnosti. Ukazoval malý - velký, nahoru- dolů, předložky - mezi, v, nad, pod atd. Pak před něj dala pár předmětů a měl ukázat, čím se jezdí, z čeho se pije, čím se odemyká. Pak na panence ukazoval části těla, měl ji dát napít, pohladit. V zrcadle ukazoval sebe a mě...a víc už si nevybavuju :D
Takže porozumění a celkový psychomotorický vývoj téměř k věku, opoždění asi zhruba tři měsíce, což už je nic. Mentální postih tam určitě žádný není. Ze smíšené dysfázie už jsme vybruslili. Ve hře tedy stále expresivní dysfázie nebo opožděný vývoj řeči. Prý velmi slušné základy logického a matematického myšlení, chápání abstraktních pojmů . Za půl roku jdeme znova ;)
Prý by se nebránila i normální školce, kdyby byl zadaptovaný. Dr. si myslí, že by se mohl do půl roku už rozpovídat. No uvidíme, tak to asi vypadá zatím nadějně....
díky všem za držení palců, pomohlo to :)
Tess super :-) moc ti to přeju, nakonec ještě budeš dávat k dobru P. Přítelkyním, jakej byl mimoň :-) já mám velkou radost dneska Krystof montoval s klukama auta a zvládl všechny vkládačky (obrys obrázku a třeba autíčko z dřevotřísky) i ty nejtěžší co nám paní dala a to se před ní tvářil, že nezvládne ani tu největší:-)
OdpovědětVymazatSuper, co všechno v jeho věku zvládá. Mám z vás veeelikou radost.
OdpovědětVymazat