Tak dneska Péťa narozdíl od logopedie ve středu spolupracoval suprově :) s terapeutkou makal asi 30minut. Třídil tvary, barvy, přiřazoval je. Ukazoval na obrázku části těla, skládal obličej z pomůcek. Přiřazoval předmět, které patří do koupelny a které do pokojíčku. Skládal puzzle ze souvislostí, lopatka- smetáček, konev -kytička atd. Ukazoval obrázky. Prostě klasická práce na rozvoj.
Terapeutka byla úplně nadšená, že je vidět, že má fakt obrovskou pasivní slovní zásobu. Když to porovnáme s tím, jak na tom byl před rokem, kdy jsme tam začli chodit. Kdy v podstatě celou dobu mi jenom visel na krku, nekomunikoval, nedíval se a jenom řval. Opravdu jsem na nás pyšná, jak jsme v průběhu toho roku na sobě zamakali a jak moc a skvěle to šlo dopředu.
Taky mi doporučovala normoš školku, že on by to určitě zvládnul a kdyby byla nějaká chápající paní učitelka, tak by mu to určitě pomohlo i v té sebeobsluze, která nám stále mírně pokulhává. Mírně v jídle a oblékání, strašně moc ve vylučování. Zatím nezvládá vůbec. Zkusím napsat do té "naší" logo školky, jestli by neměli místo bud v Montessori třídě nebo i klasické třídě. Byla by to alternativa do té doby, než by normálně nastoupil do logo třídy na plný úvazek.
Žádné komentáře:
Okomentovat