Na reha hlavně zase cvičili chůzi ze schodů, P. už to zvládne, ale musím ho upozorňovat, aby střídal a vypadá u toho teda hrozně :D jak kdyby měl DMO :P Modelovali, stříhali, dělali grafomotoriku. Pak skládali dřevěné puzzle, ale ne vyloženě z kousků, ale puzzle, které má obrys a kousky se dávají do něj. S tím měl prý problém, ne, že by nevěděl, jak to tam přijde, ale nezvládal to motoricky natáčet a umisťovat. Navlékali i drobné korálky různých tvarů (srdíčko, hvězdička) a to prý taky problém trošku byl. Ale pochválila ho za řeč, že je moc znát zlepšení, což jsem ráda, že to není jen můj subjektivní pocit :P
Na logo jsme včera byli zase na delší dobu, ted jsme asi 3 měsíce chodili na kratší. P. už se daří v některý slovech dávat hláska L, už někde byl náběh i na R :) Hlavně se ted soustředí na "jsem, byl jsem, já, ty, zvratné se", tvoření souvětí atd. Stále má celkem špatnou výbavnost slov, i když třeba doma je to lepší, tam je víc ve stresu. Dává mu otázky, např. "Co dneska padá z nebe?" P. mlčí. A ona se ho zeptá: "Prší nebo sněží, nebo padají hvězdičky?" A on řekne "sněží". Jakmile dostane na výběr z těch slov, tak ví, ale sám od sebe si na to slovo nevzpomene, pokud nemá obrázek k dispozici, aby mohl odpověd ukázat.
Ze školky máme půjčené na jarní prázdniny toto. Je to 10 desek s různými náměty, které jsou zasazené do stojanu s barevnými kolíčky. A my dítěti dáváme pokyny, např. "vem zelený kolíček a dej ho pod židli, na které sedí kluk."
to vypadá hezky, ale na Jendu by to bylo asi příliš složité.
OdpovědětVymazat