Na reha trénovali hlavně grafo a jemnou motoriku. Na reha chodíme tuším cca dva měsíce a pokrok je dost znát, řekla bych hlavně v té hrubé motorice. Je o dost obratnější. Naučil se sám stříhat, sebeobsluha lepší, hodně určitě dělá i školka.
Na logo trénovali hlavně výslovnost T a P, takže 10x odpočítával na prstech TEN, TA, TO. Při vyvozování hlásky P mu musela držet pusu u sebe, ty orofociální svaly nejsou úplně v pořádku, vzhledem k tomu, že i špatně jí. Musím říct, že momentálně pokrok v řeči obrovský. Začíná mluvit v souvětích, sice používá jen spojku "a", ale ty jeho promluvy jsou delší a celkem i gramaticky správné. Z "svítí máma brejle" je "svítí sluníčko, maminka má brýle" atd. Hodně jeho patvarů začíná měnit na slova, která se podobají těm našim. Takže pokrok v tom vyprávění, tvoření vět a výslovnosti tam je.
Znovu se ptám, jdou vám sem vložit přímo videa z YT? Já už jsem z toho zoufalá. Prohlížečem to není, nejde mi to z žádného:(
Tess, předsvatební dárek je to Péťovo zlepšování se, co?
OdpovědětVymazatS videem, bohužel, neporadím, ale Vás prosím o radu.
S naším malým jsme byli na testování - nebyli jsme sice v PPP, ale dělali jsme testy od Menzy, ale tak nějak by ty testy měly být nastejno. Na prostorovou předtavivost tam byl "test čtverců"? Míša měl k dispozici červené, žluté a půlené čtverce a měl do svého rámečku vytvořit obrázek jako na předloze, od lehčích k těžším.. Strašně ho to bavilo a pořád o tom mluví, netušíte, jak se tohle může jmenovat a jestli se to případně dá koupit? Kdybych alespoň věděla, jestli to bylo 3x3, 4x4 nebo 5x5, tak mu to doma nějak splácám, aby si mohl hrát, ale zas tak jsme to nesledovali, abychom nerušili test.. Díky za tip tehdy na sčítání, už jsem se donutila to vytvořit a úspěch to má. Není to tak krásný jako to dřevěný, ale účel to plní :-)