Momentálně má P. období, kdy všechno počítá na prstech. Kolikrát byl za den čůrat, kolikrát dělal bobky, kolik zastávek jedeme autobusem, kolik snědl jablek, kolik dětí bylo ve školce atd. Čísla, respektive jejich písemnou podobu ovládá snad do 100. Oblíbená zábava je psaní vylosovaných čísel ve Sportce na kalkulačku. Musí to dělat fakt jenom podle slovního pokynu, protože kdyby měl koukat na obrazovku, tak by to nestíhal.
Co se týče početních úkonů jako takových, zvládá napočítat do 10. Do 10 zvládá sčítat i odčítat. Je vidět, že číslo už pro něj není jenom symbol, ale přesně si pod číslem (nebo slovním pokynem) umí představit počet.
A dostali jsme se do fáze ptaní: co to je? Takže 100x denně se ptá, co to je.. i když zná odpověd :D Je to vlastně jedna z pvních otázek, P. v podstatě žádné otázky mimo občasného "kde je?" nepoužívá...
Žádné komentáře:
Okomentovat