Daisypath Happy Birthday tickers

pátek 20. července 2012

Logopedie 17.7 - 20.7.

Tak první logo týden za námi. Ani mi nepřišlo, že by jsme chodili každý den, uteklo to. Je to celkem dobré rozptýlení na stále stejné prázdninové dny. Je to pro mě hrozně náročné být s P. od rána do večera celý den. Nejhorší je to jeho neustálé mluvení a otázky, fakt mě to šíleně vyčerpává. Ale pozitivní změna je v tom, že jak nechodí do školky, tak opět sám od sebe chce pracovat a celkem hodně, takže ho nemusím různě lákat a motivovat.

Na logo se soustředili na výslovnost sykavek a měkčení, a nácvik písmena L. Logo se mu každou hodinu snažila udělat zábavnou, např. při jedné hodině asistovalo morče :) v tomhle je prostě skvělá.

Začínám mít trošku depky z toho, že ta výslovnost se vůbec, ale vůbec nezlepšuje. Vyslovuje stejně jako před rokem, nevidím v tom moc rozdíl. Řeč se tedy srovnala po obsahové stránce, slovní zásoba k věku, řeč jako taková na cca 4 roky, takže se vejde už do širší normy. Ale výslovnost je i nadále katastrofální, tak jsem zvědavá, zda mezi 5-6roky bude skok v té výslovnosti jako byl skok v té gramatice, nebo ne. Přece jenom už mu bude pět let. Když měl tři roky, tak jsem si naivně myslela, že v téhle době už bude třeba jenom šišlat a patlat, no kéž by :P

Žádné komentáře:

Okomentovat