Opět jenom krátké video. Přiřazování protikladů+ procvičování porozumění.
Pak ještě dva úkoly z Diagnostiky od Bednářové. To je zaměřené hlavně na porozumění řeči, nějak podobně vyšetřuje děti Dr. Krejčířová. Bohužel už byla asi jedna hodina odpoledne, a měli jsme za sebou celé dopoledne práce, takže mi na to trošku víc házel bobek :) ty reakce jsou hodně pomalé :D
Tess tušíš ty vůbec, jak hodného máš kluka?? Jak jsem sledovala ta videa, má s tebou svatou trpělivost:-)))
OdpovědětVymazatDadli, ono ho to jako docela baví. Ale zas si neumí hrát tak nějak normálně, to si bud jezdí s autama nebo mašinama, ale většinou vyžaduje zábavu ode mě.
OdpovědětVymazatU Kr. ho to taky bavilo, furt chtěl něco plnit tam navíc ještě :D ale prostě jinak ta hra nic moc - ježdění s věcma, a dělání blbin :D
Kryštof si hraje sám celkem hodně, hraje si na auto, jezdí po zadku po celým bytě a vrčí, vyje, brumlá-podle náročnosti trati:-)) celkem mě šokoval když si sbalil utěrku, schumlal ji do kuličky, různě tvaroval a u toho prozpěvoval písničku z mio-mao, což je pohádka z jimjamu, plastelínové kočky si hrají a neustále se proměňují na něco jiného. On mi zase moc nevydrží u cílené práce, když chci vyzkoušet porozumění, musím lstí, jak to zavání povinností, šlehne po mě pohledem a konec:-))
OdpovědětVymazatJinak já mám dva jezdící kluky, aut máme plno a Kryštof si raději hraje s utěrkou:-)na písku kluci jezdili autama, Kryštof dělá bábovky.. hru neovlivníš ;-)